Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeostatni wyścig rozpoczyna się od bodaj 2-giego biegu, różnica w odejściu beemki jest większa niż w widzianych na Y.T. wyścigach z ZX10R, czyli wniosek, że kompresor tylko przeszkadza? byzydura! chwila, może ŚCIGACZ.PL zacznie publikować jakieś swoje testy, bo oglądanie goowna znalezionego w internecie zaczyna mi się przejadać
OdpowiedzSłuchaj fakt jest taki, że Kawa H2 ma tylko 7KM więcej co nie czyni jej od razu w sumie szybszą od BMW 1000RR, kluczowa jest masa której różnica wynosi AŻ 60kg pomiędzy Kawą a BM'ką gdzie BMW jest oczywiście lżejsza, a to, że Kawa ma 7KM i ~20Nm więcej nic nie znaczy przy tak dużej różnicy masy... Jak by postawili obok siebie BMW1000RR vs Kawasaki Ninja H2R no to tutaj bym się mocno zdziwił jakby BMW ją pożarło :) I w sumie nie wiem z czego robią sensację... Chyba dlatego, że każdy tak zachwalał sobie nową Kawę i nie każdy chyba wie, że H2, a H2R to kolosalna różnica silników, koni pod jajcami i niutonometrów, które wyrywają 220kg spod Nas zostawiając nasz zaskoczony mózg daleko za Nami :) No i to na tyle :) Peace !
OdpowiedzTen kompresor w H2 jest pomyślany dla "leszczy barowych" do latania po prostej. Kawa powinna jeszcze mieć w opcji do H2 automatyczną skrzynię biegów, a "leszcze barowe" byłyby przeszczęśliwe.
Odpowiedz